Min viktnedgång

måndag 3 oktober 2011

Jaha där gick den helgen, så skön helg. Har hunnit med hur mycket som helst så det känns kanonbra. Städat upp i trädgården och städat hela huset ! Varit riktig sommarvärme i lördags så man njöt ordentligt. Dröjer nog ett tag tills man får uppleva den värmen igen.... längtar redan till våren :)

Nu har jag bara 2 hg tills jag är nere på tvåsiffrigt, 12 kilo på fyra veckor känns helt fantastiskt. Får inte i mig den mängden mat som är föreskrivits dock. Max 1 dl per portion har jag lyckats med och tar jag bara lite extra så mår jag pyton. Kan tänka mig att man så småningom kan äta 1 ½ dl mat då magen vänjer sig mer och mer. Men egentligen gör det ju inget för jag är propp mätt !
Idag tänkte jag äta kokt fisk och potatismos. Bra mat för magen!

Hur länge har inte Alfapet som spel funnits?? På nätet har det ju funnits ett bra tag. Men så räcker det med att det kommer ut en App på mobilen så blir det en fluga igen. På jobbet pratas det om Wordfeud på rasterna, de flesta av mina vänner spelar nu detta inklusive jag..... medger att det är kul men tänk vad en liten app kan få för genomslagskraft + lite reklam på TV4.  Jag är imponerad.... och önskar jag var tekniskt lagd och kunde bygga mig en sån där liten app själv...... och bli RIK!!

Nu är det jobb på heltid igen.... nog dödstrött ikväll =)

2 kommentarer:

  1. Duktig tjej!! Hejja på dig!!!
    Hoppas det går bra att jobba heltid igen!!! Glöm inte dig på vägen bara!!! Du är viktigast, inte ditt jobb!!
    Kram Erika

    SvaraRadera