Min viktnedgång

torsdag 20 oktober 2011

Gud va tiden rusar iväg, hinner inte ens med att blogga..... redan fredag i morgon.

Ser så framemot denna fredag då jag ska träffa min kära vän Madde, hoppas bara hon är piggare. Vi ska ner till Urshult och hälsa på henne där hos Peter. Ska bli spännande och se vilka dom mer bjudit in, tänk om man träffar gamla klasskompisar igen! Har ju bott några år i Urshult..... !

Ikväll får jag besök av min son med flickvän och barn.... ska bli superkul att ses, har inte sett honom på gud vet när.....!! Blir mys i TV soffan ikväll med en brasa!

Viktmässigt går det sakta men säkert nedåt, rasar inte i samma takt nu men klart 2 kilo i veckan ska jag vara jättenöjd med. Väger mig inte lika ofta nu som jag gjorde i början.
Känner dock mer och mer illamående när jag ätit, ogillas....... men har inte listat ut än vad det är som gör att jag mår illa.... om det är nåt i maten för jag äter så långsamt som jag bara kan. Vågar inte äta så jättemycket heller men känner mig inte heller hungrig utan jag är lagom mätt nära jag ätit.
Har hittills tappat 15 kilo..... är mer än nöjd med detta.... har drygt 25 kilo kvar för att ha nått min absoluta målvikt, fast räcker med 20 kilo till så är jag nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar